Thursday, May 21, 2015

Komu w drogę.. :)


Ok ... Więc tak naprawdę sprawdźmy, czego potrzebujemy, aby móc podróżować nawet biorąc pod uwagę wyjazd krótkoterminowy. Najpierw sprawdźmy pogodę - w celu poznania tego, co spakować. Im dalej, tym lepiej wybrać ciepłe bądź też lekkie lekkie ubranie - chyba, że to pobyt na Karaibach wtedy wybieramy głównie kostium kąpielowy i pareo. Ale poważnie ... Gdy jedziemy do prywatnych miejsc albo jest to agroturystyka warto zabrać ze sobą wszystko- większość z tych miejsc nie jest przeznaczona do obsługi klienta z minimalnym bagażem. Osobiście zawsze wybieram apartamenty, gdzie mam dostęp do dużej ilości ręczników w pokoju czeka na mnie świeża pościel, ręczniki,suszarka do włosów i podręczny zestaw kosmetyków. Podobnie, miałam w luksusowym apartamencie w Krakowie, gdzie wszystko na mnie czekało - i czułam się jak w domu.Oprócz ubrań warto mieć zapakowane wyjątkowo wygodne! buty. 


No comments:

Post a Comment